Ons team

27 gepassioneerde medewerkers!

LiveRental is eerst en vooral een dynamisch team met een passie voor de eventsector. De taken van onze 27 medewerkers zijn georganiseerd rond drie hoofdpijlers - Consulting, Technical en Support - om al onze klanten te voorzien van een kwaliteitsservice die voldoet aan hun deadlines en beperkingen. Lees hieronder meer over onze teams en de organisatie van ons bedrijf:

Team Consulting & Sales

Onze accountmanagers helpen u bij elke fase van uw project.

Ze zijn de stem en het gezicht van LiveRental! Tijdens uw samenwerking met ons bedrijf staan onze accountmanagers voor u klaar en fungeren ze als uw enige aanspreekpunt. Ze geven advies, stellen offertes op, beheren het project, controleren de instellingen, volgen bestellingen op en behandelen uw vragen na verkoop. Ze hebben een antwoord op al uw vragen en vinden steeds de expertise die u nodig hebt bij ons technisch of ondersteunend personeel. Ons team van accountmanagers is jong, dynamisch en gemotiveerd, dus aarzel niet om hen uw vragen, twijfels en verwachtingen mee te geven. Ze zullen er alles aan doen om aan uw wensen te voldoen!

Team Technical & Production

Specialisten in IT en verhuur

Als expert in de verhuur van iPads, iMacs en pc's zijn we uniek, en dat is ons technische team ook!
Het team is verantwoordelijk voor het instellen van het gehuurde materiaal, de voorbereiding van bestellingen, het beheer van retourzendingen, het samenstellen en verpakken. Elke dag maken ze tientallen bestellingen op maat klaar, en dat binnen zeer strikte deadlines.
Als specialisten in iOs, Android en Windows configureren onze technici de gehuurde tablets of computers volgens de gewenste instellingen van onze klanten. Ons retourteam controleert elke dag de apparatuur die terugkomt van verhuur om ervoor te zorgen dat deze zo snel mogelijk weer werkt en gebruikt kan worden. Onze onderhoudstechnicus repareert en onderhoudt beschadigde of defecte tablets, terwijl ons verpakkingspersoneel onze apparaten zo zorgvuldig mogelijk beschermt voor het transport.

Team Support

Administration, Logistics & Purchase

Ons Support-team biedt aan al onze klanten en medewerkers de nodige ondersteuning om alle aspecten van de samenwerking vlekkeloos te laten verlopen. Onze logistiek manager organiseert onze stromen en inklaringen door heel Europa, terwijl onze projectmanagers verantwoordelijk zijn voor het beheer van grote evenementen en de coördinatie van de teams die betrokken zijn bij grote projecten. Onze administratieve afdeling staat in voor de facturatie, de toewijzing van betalingen en de opvolging van overeenkomsten. Onze technische ondersteuning biedt effectieve oplossingen bij problemen met het gebruik, de compatibiliteit of de connectiviteit. Met al onze vaardigheden kunnen we een uitgebreide waaier aan bijzonder betrouwbare diensten aanbieden.

Ongeacht de grootte en het type van uw evenement kunt u een beroep doen op een interne technicus van LiveRental om het gehuurde materiaal te installeren, op te starten, te monteren of te demonteren. De kost die u voor deze service betaalt vervalt in het niets bij het gemak dat u krijgt bij grote evenementen of wanneer gebruikers niet zeker weten hoe ze de apparatuur zonder hulp moeten installeren of bedienen. Dit flexibele en veelzijdige team is gewend om op grote evenementen te werken en heeft alle apparatuur die nodig is om het event vlekkeloos te laten verlopen. Tot slot kunt u voor de meest gevoelige toepassingen aan uw accountmanager vragen om een onderhoudstechnicus in te zetten. Onze technicus zorgt dan voor de technische ondersteuning tijdens een event en treedt op bij technische storingen.

Buitendienst

Levering, retouren, montage, demontage, assistentie

Ongeacht de grootte van uw evenement of de aard ervan, kunt u bij Liverental een beroep doen op de interne technieker voor de installatie, de montage of de demontage van het gehuurde materiaal. Deze factureerbare dienst kan volledig aangepast worden aan grote evenementen of wanneer de gebruikers niet zeker weten hoe ze het materiaal zonder hulp moeten installeren of laten functioneren. Dit flexibele, polyvalente team is gewend om te werken op grote evenementen en beschikt over alle apparatuur die nodig is om de klus te klaren. Tot slot kun je voor de meest gevoelige toepassingen je projectmanager vragen om een onderhoudstechnicus voor permanente ondersteuning ter plaatse in geval van een defect.